FBI Digital Agency | Professionele internetoplossingen!

Waarderpolder geen Woonpolder

Maak van de Waarderpolder geen Woonpolder

De Industrie Kring Haarlem heeft ons in onze Content United hoedanigheid gevraagd op social media campagne te voeren voor hun standpunt om van de Waarderpolder geen woonpolder te maken. Want ruimte voor woningbouw in Haarlem is schaars maar nieuwbouw op bedrijventerrein Waarderpolder vond en vind IKH geen optie.

De social media campagne Waarderpolder geen Woonpolder is ingezet om het standpunt van Industrie Kring Haarlem vooral naar voren te brengen bij de politieke partijen in aanloop naar de gemeenteraadsverkiezingen van 21 maart 2018.

FBI design heeft tijdens de campagne gefungeerd als projectleider en heeft begeleid van concept tot en met redactie. De middelen die we hebben ingezet op basis van de belangrijkste doelgroepen waren de sociale kanalen Twitter, Facebook en in mindere mate LinkedIn. De basisinformatie is verzameld op de speciaal in het leven geroepen website.

We hebben posterakties gehouden in de Waarderpolder zelf, er zijn hand-outs en rollerbanners gemaakt voor ondersteuning bij events en aan de beide ingangen van de polder hangen GROTE spandoeken. We hebben deelgenomen aan fora in de Pletterij, radio 1 in de Toneelschuur, er is overleg gevoerd met de diverse partijen.  Op Facebook zijn allemaal videos te bekijken van verschillende ondernemers die ook tegen woningbouw waren en ook uitlegden waaróm.

Wil je deze argumenten nog eens rustig nalezen? Dan even zakelijk tot 10 tellen!

Waarderpolder geen woonpolder

Mobiele versie afsluiten